#navbar-iframe { display: none !important; }
Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς.

ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.... Και προσοχή, δεν αντέχουμε το ξύλο....!!!

Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2016

Προχωρημένες καταστάσεις

Στο Τουρκμενιστάν των πέντε εκατομμυρίων κατοίκων όπου κύρια πηγή εισοδήματος είναι το φυσικό αέριο. έφτιαξαν ένα αεροδρόμιο στην πρωτεύουσα Ασγκαμπάτ που στοίχισε 2,3 δις δολάρια. 
Δεν προλάβαιναν να προσγειώνονται και να απογειώνονται τα αεροπλάνα μεταφέροντας 105,000 χιλιάδες τουρίστες όλο το 2015. 
Το σχέδιο έπρεπε να είναι και λίγο επιβλητικό και λίγο άγριο να θυμίζει και το δικτατορικό καθεστώς της χώρας. Γι' αυτό επιλέχτηκε ένα γεράκι που πετάει (τι σύμπτωση) και είναι και άγριο και θυμίζει και λίγο τον Κουρμπανγκουλί Μπερντιμουχαμέντοφ (αυτός είναι αετός βέβαια). 
Για να μην κατηγορούνται άδικα οι χώρες της πρώην σοβιετικής ένωσης για διαφθορά παραθέτουμε το χρονικό της ανάθεσης και δημιουργίας του αεροδρομίου. 
Ως γνωστόν, το 1992 η πρόταση της γερμανικής εταιρίας για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου Αθηνών ήταν ύψους 1,76 δισεκατομμυρίων μάρκων. Το 1995, όπως άπαντες ενθυμούνται, η τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ κατήγγειλε την προηγούμενη κυβέρνηση της Ν.Δ. για αποικιακή συμφωνία με τη Hochtief. Αυτό, όμως, δεν εμπόδισε την αύξηση του κόστους του έργου στα 2,1 δισ. ευρώ αρχικώς και κατόπιν, με την ολοκλήρωσή του το 2001, περίπου στα 2,3 δισ. ευρώ. 
Πάντως, δεν λείπουν και εκείνες οι απόψεις, σύμφωνα με τις οποίες το τελικό κόστος ήταν μεγαλύτερο.
Μπερδέψαμε τα δις. Μας συγχωρείτε. 
 
Στον Τοιχο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου