#navbar-iframe { display: none !important; }
Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς.

ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.... Και προσοχή, δεν αντέχουμε το ξύλο....!!!

Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2015

14 αεροδρόμια Παίρνουμε 0,011 ευρώ ανα τ.μ. τη μέρα, ενοίκιο!


Τους τα παίρνουμε χοντρά! Κότσους τους πιάσαμε τους Γερμανούς!  
Παίρνουμε 0,011 € ανά τ.μ. (1,1 λεπτό) τη μέρα ενοίκιο εξασφαλισμένο για 40 χρόνια! Που θα βρούμε καλύτερο;  


Μας δίνουν οι Γερμανοί της FRAPORT AG- SLENTEL Ltd. (κολλητά και ο μονοπωλιακός Ομίλου Κοπελούζου) 1,2 δισεκ. ευρώ για 14  ψωροαεροδρόμια για 40 χρόνια. Δηλαδή 30 εκ. το χρόνο, δηλαδή 2,142 εκ. για κάθε αεροδρόμιο το χρόνο, δηλαδή 178.571 ευρώ το μήνα, δηλαδή 5.952 ευρώ τη μέρα!


Αν υποθέσουμε ότι κάθε αεροδρόμιο κατά μ.ο. δεσμεύει έτσι ή αλλιώς 1.000 στρέμματα περιοχής και έχει κάτι παλιοεγκαταστάσεις, τότε για κάθε στρέμμα πληρώνουν τη μέρα 5,95 ευρώ και για κάθε τετραγωνικό μέτρο 0,0059 ευρώ τη μέρα!



Για να μη ξεχνιόμαστε και πει κανένας ότι παραλείπω μεγάλα έσοδα από τους υπολογισμούς των ενοικίων τα παραπάνω είναι από το εφάπαξ. Οι Γερμανοί θα καταβάλλουν  και ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκ. ή 0,005 € το τ.μ. τη μέρα. Σύνολο κόστους 0,011 € τη μέρα ανά τ.μ.!



Μα τι λέμε τώρα είναι λίγα τα 0,011 € ανα τ.μ. τη μέρα ενοίκιο εξασφαλισμένο για 40 χρόνια; Που θα βρούμε καλύτερο;  




Α, ανά επιβάτη χρεώνουν 12,7 € τώρα και μετά 3-4 χρόνια θα χρεώνουν 18-20 ευρώ… γερμανόσημο!  Με σημερινά δεδομένα και 23 εκ. επιβάτες το χρόνο στα 14 αεροδρόμια … έχουμε και λέμε… 23.000.000Χ18=414 εκ. το χρόνο! Άντε να δώσουμε και στο κράτος κάτι λίγα, μας μένουν καμιά 350 εκ. ή 27 εκ. πάνω από το κόστος ανά έτος! Και αν κάνουμε τους επιβάτες 46 εκ. τότε θα μας μένουν καμιά 700αριά εκατομμύρια μόνο από το γερμανόσημο χώρια τα εισιτήρια, τα ενοίκια των καταστημάτων, τις μόνιμες και εξτρά υπηρεσίες κλπ, κλπ.




Δεύτερο «Α», αν ισχύσουν κάτι ακατάβλητα ΦΠΑ και φόροι της πρώην γερμανικής Hochtief στο Ελ Βενιζέλος και για τη FRAPORT, τότε «κάτι» γίνεται, γεμίζουμε κάποια χρηματοκιβώτια της Γερμανίας ή ίσως των Παρθένων Νήσων!




Ε, εντάξει ακριβοπληρώνουν το ενοίκιο αλλά «κάτι» τους μένει και γι αυτούς! Ιδιωτική πρωτοβουλία είναι, τα «λεφτά της» βάζει, να μη βγάλει και αυτή κάποιο νόμιμο, υγιές, αναπτυξιακό, επιχειρηματικό κέρδος!!! Και μια και είπαμε τη λέξη αναπτυξιακό, τόσα θα βγάλουμε από τους Γερμανούς να μη τους βάλουμε και στα «αναπτυξιακά κίνητρα» ώστε να πληρώσουμε εμείς τις υπερκοστολογημένες επενδύσεις «τους»;




Για την ιστορία, τα 14 αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.




Ας διαβάσουμε τώρα και την «ωραία σύμβαση» όπως τη λέει η κυβέρνηση και  που γεμίζει όχι τους Γερμανούς αλλά εμάς με πακτωλό χρημάτων!
Τι προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης

  • Παραχώρηση της χρήσης, διαχείρισης, ανάπτυξης, επέκτασης, συντήρησης και εκμετάλλευσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, καθώς και των χώρων εμπορικής ή άλλης χρήσης που βρίσκονται μέσα στα αεροδρόμια, για περίοδο 40 ετών.
  • Εφάπαξ τίμημα ύψους 1.234.000.000 ευρώ.
  • 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, καθώς και κυμαινόμενη μεταβλητή αμοιβή που υπολογίζεται κατά έτος 28,6% των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων των αεροδρομίων. Συνολικά το ύψος των παραπάνω εσόδων θα ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ.
  • Επιπλέον τα σωρευτικά φορολογικά, κοινωνικά και άλλα οφέλη του κράτους υπολογίζονται στα 4,6 δισ. ευρώ.
  • Μεγάλης έκτασης έργα ανακαινίσεων και επεκτάσεων τα πρώτα 4 χρόνια της παραχώρησης, ύψους 330 εκατ. ευρώ, ενώ το ποσό των επενδύσεων για το σύνολο των 40 ετών της περιόδου παραχώρησης εκτιμάται σε 1,4 δισ. ευρώ.
  • Η ιδιοκτησία της γης, των υποδομών και των εγκαταστάσεων παραμένει στο Ελληνικό Δημόσιο.
  • Οι υποδομές και οι εγκαταστάσεις που θα κατασκευάσει ο ιδιώτης επενδυτής περιέρχονται και αυτές στην κυριότητα του Ελληνικού Δημοσίου με τη λήξη της παραχώρησης.
  • Σε ό,τι αφορά τα αεροναυτικά τέλη, τα ισχύοντα σήμερα στα περιφερειακά αεροδρόμια ανέρχονται σε 12,7 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη. Η σύμβαση παραχώρησης δεν προβλέπει ουσιαστική αύξηση των αεροναυτικών τελών. Η συνολική μέγιστη χρέωση έχει οριοθετηθεί σε 13 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη, ενώ είναι δυνατό μόνο να αναπροσαρμοστεί ετησίως με τον εκάστοτε ισχύοντα δείκτη τιμών καταναλωτή από την ημερομηνία έναρξης παραχώρησης μέχρι την ολοκλήρωση των άμεσων επενδύσεων.
  • Μετά την ολοκλήρωση των άμεσων επενδύσεων, τα αεροναυτικά τέλη ανά επιβάτη θα μπορούν να αυξηθούν κατά 5,5 ευρώ κατά μέγιστο, φθάνοντας μέχρι τα 18,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη.
  • Στα αεροδρόμια υψηλής στρατιωτικής δραστηριότητας (δηλαδή των Χανίων και του Ακτίου) δεν παραχωρείται ο χώρος των διαδρόμων προσγείωσης και των τροχιοδρόμων, ο οποίος και παραμένει στην Πολεμική Αεροπορία, παρά μόνο ο αεροσταθμός και ο χώρος στάθμευσης των αεροπλάνων πολιτικής αεροπορίας, ενώ ο παραχωρησιούχος θα πληρώνει το Δημόσιο για τη χρήση των κοινών υποδομών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου