#navbar-iframe { display: none !important; }
Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς.

ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.... Και προσοχή, δεν αντέχουμε το ξύλο....!!!

Τρίτη, 1 Ιανουαρίου 2013

Ο ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

Τσουχτρες


Ο αντιδραστικός ρεαλισμός τους αποκαλύπτεται και μέσα από μια ματιά στην Ιστορία.

Εάν είχε γίνει αποδεκτός ο ρεαλισμός της εκάστοτε άρχουσας τάξης, η ανθρωπότητα θα ζούσε ακόμα στην εποχή της δουλείας, δε θα είχε γίνει η Γαλλική Επανάσταση, η Οχτωβριανή Επανάσταση, δε θα είχε γίνει η Επανάσταση του 1821, καθώς υπήρχε το "σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω" (...)

Πρωτοχρονιάτικη «Κοινωνική Κουζίνα» στο Σύνταγμα

George Openwind
Στις 15:00 στις 31-12-12 άνοιξε τις πύλες της η πρωτοχρονιάτικη «Κοινωνική Κουζίνα» που στήθηκε στο Σύνταγμα.

Πολίτες την επισκέπτονταν για να αφήσουν για τους αστέγους του κέντρου της πόλης ένα πιάτο σπιτικό φαγητό ενώ υπήρχε και μία μεγάλη υπαίθρια κουζίνα όπου διάφορα εδέσματα ετοιμάζονταν και μοιράζονταν.


ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ? απο το facebook!


2013 ...ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!


Συγκέντρωση έξω απ' τις Φυλακές Κορυδαλλού 31 Δεκεμβρίου 2012


ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΨΥΧΕΣ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΤΟΥΣ.

  Ιστοριες Συνωμοσιας
Λένε πως τη πρώτη του χρόνου οι άνθρωποι δίνουν τις περισσότερες υποσχέσεις στον εαυτό τους για κάποια αλλαγή που θέλουν κάνουν επάνω τους. Από τη 1η του χρόνου θα σταματήσω να καπνίζω (δεν μπορώ να φανταστώ πόσοι καπνιστές για 1 ή 2 μέρες σταμάτησαν να καπνίζουν και πόσοι το τήρησαν) Θα χάσω τόσα κιλά. Επειδή η πρωτοχρονιά δεν πέφτει πάντα δευτέρα πρέπει να είναι και οι μόνες δίαιτες που δεν ξεκίνησαν "από δευτέρα" Θα. Η πρωτοχρονιά θα μπορούσε να ονομαστεί και η παγκόσμια ημέρα του ΘΑ.

Στην παγκόσμια κρίση υπάρχει μόνο παγκόσμια λύση;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ

Αν προσέξετε καλά τις «αναλύσεις» που διακινούνται για την σημερινή κρίση θα διαπιστώσετε ότι σχεδόν όλες, ανεξάρτητα από το αν φέρουν αριστερό, ή δεξιό πρόσημο, παίζουν με το γεγονός ότι η κρίση αυτή είναι παγκόσμια, διεθνής, ευρωπαϊκή και ότι άλλο θέλετε. Έξω δηλαδή από τα όρια μιας εθνικής οικονομίας. Κι επειδή κάνουν την επίσης πρωτότυπη διάγνωση ότι πρόκειται για κρίση «συστημική», καταλήγουν εύκολα στο συμπέρασμα ότι δεν έχει νόημα να την πολεμάς μέσα στα πλαίσια της εθνικής οικονομίας.

Οι Μαχητές των Δρόμων: Το Γερμανικό Κομμουνιστικό κόμμα και η Εργατική Τάξη απέναντι στους Ναζί της Βαιμάρης


  praxisred
Η αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας απο τον Sergio Bologna, ένας φόρος τιμης στους Γερμανούς Κομμουνιστές, εργάτες, αντιφασίστες που συγκρούστηκαν με τους Ναζί στην Γερμανία. Αποκατάσταση που δεν αφορά μόνο το παραμύθι ότι οι φασίστες και οι κομμουνιστές συμμαχούσαν ενάντια στην "δημοκρατία" η το ότι οι γερμανοί εργάτες δεν αντιστάθηκαν στο φασισμό. Έχει και άλλους αποδέκτες, αφού σήμερα οι κυρίαρχες "αφηγήσεις" για τον φασισμό στη Γερμανία είτε αναπαράγουν την αστική μυθολογία περί "άκρων" (όταν οι Ναζί ήταν το κύριο δημιούργημα της Δημοκρατίας της Βαιμάρης η οποία πάντα έβλεπε σαν κύριο εχθρό τους "Μπολσεβίκους") είτε την αριστερή μυθολογία περί "σεχταρισμού" του Κ.Κ όταν η αλήθεια είναι ότι το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα ήταν η ίδια η αστική εξουσία στη Βαιμάρη που πρωτοστατούσε στην καταστολή των εργατών.  Και οι δύο πλαστές αφηγήσεις προβάλλονται σήμερα και στην Ελλάδα τόσο απο αστικά όσο και απο αριστερά μέσα ενημέρωσης, συχνά με παραδείγματα απο την ιστορία των Ναζί και της Βαιμάρης.

Τα χρόνια του ακήρυχτου εμφυλίου
Γιατί η γερμανική εργατική τάξη δεν εξεγέρθηκε (με οδοφράγματα, γενικές απεργίες, καταλήψεις εργοστασίων, σιδηροδρομικών σταθμών κλπ) εναντίον του Χίτλερ το 1933; Γιατί δεν όρθωσε μια αξιοπρεπή αντίσταση στη προγενέστερη περίοδο; Η αλήθεια είναι πώς το ερώτημα αυτό ανήκει σε ένα ρεπερτόριο ψευδών προβληματισμών.

Πρωτοχρονιά 1959. Η είσοδος των barbudos στην Αβάνα!