#navbar-iframe { display: none !important; }
Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς.

ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.... Και προσοχή, δεν αντέχουμε το ξύλο....!!!

Παρασκευή, 7 Δεκεμβρίου 2012

Για τα Κρατικά Χρέη: Γιατί πρέπει να τα διαγράψουμε και ποιος μπορεί να το πραγματοποιήσει;


Γράφει ο άνεργος Θ.Κ
»Το μοναδικό κομμάτι του λεγόμενου εθνικού πλούτου, που στους σύγχρονους λαούς ανήκει πραγματικά στο σύνολο του λαού, είναι το δημόσιο χρέος του.» 
»Το Κεφάλαιο», Κ.Μαρξ, 24οΚεφάλαιο, 1οςτόμος, Σύγχρονη Εποχή
Το 1870 ο Κ.Μαρξ μελετώντας το κεφαλαιοκρατικό σύστημα και συγκεντρώνοντας τις ερευνητικές του παρατηρήσεις στο έργο του »το Κεφάλαιο», σημείωνε πως το σύστημα της δημόσιας πίστης κάνει τα πρώτα του βήματα μέσα στον Μεσαίωνα. Ωστόσο, με την ανάπτυξη της μανιφακτούρας και την γέννεση του βιομήχανου κεφαλαιοκράτη το δημόσο χρέος γίνεται το credo [πιστεύω] του κεφαλαίου, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο ίδιο έργο. Αποτελεί ένα αδιάκοπο εργαλείο συσσώρευσης{1} , δηλαδή της κύριας διαδικασίας αναπαραγωγής των κεφαλαιοκρατικών σχέσεων. Όπως εξηγεί στο ίδιο έργο ο Μαρξ :

Ο...καναπές μου!!

 
Μπασταρδί καφεκοκκινάκιας...

Ανοίγει.Γίνεται κρεββάτι.
Τροχήλατος.
Τα καλοκαίρια τον έχω στο βορινό δωμάτιο.
Τους χειμώνες τον σέρνω ανατολικά.
Φτηνός.Πρακτικός.Ανθεκτικός.Αφράτος.

Καιρός να βρω τον εαυτό μου

 
Αδεσποτος
  Η επανάσταση τελικά δεν είναι ο σκοπός μας. 
Αυτό που έχει σημασία είναι το ταξίδι, ο δρόμος προς το όνειρο. 
Αν καταφέρω και αλλάξω εγώ, και εσύ, και ο δίπλα μας, τότε κερδίσαμε.
 Αν καταφέρω εγώ,και εσύ και ο δίπλα μας να απαλλαγούμε από την ανάγκη για χρήμα, δόξα, αν απαλλαγούμε από την ίδια την ανάγκη και αρχίσουμε να ζούμε το σήμερα, την κάθε στιγμή ξεχωριστά, τότε νικήσαμε. 
Δεν υπάρχει αρχή στην επανάσταση, ούτε τέλος. 
Υπάρχουν στιγμές στο ταξίδι προς το όνειρο που σε κάνουν απλά να ανακαλύπτεις ποιος είσαι ή ποιος θέλεις να γίνεις.
 Δεν υπάρχει παρελθόν ή μέλλον, υπάρχει μόνο τώρα. Δεν υπάρχουν ερωτήσεις όπως, "που είμαι", "γιατί είμαι εδώ", "που θα ήθελα να είμαι", "τι θα ήθελα να κάνω".

Γιατί λατρεύω το Facebook


Γραφει ο Πετρος Αργυριου
(agriazwa.blogspot)

To Facebook και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πέρα από τις σκοπιμότητες για τις οποίες δημιουργηθήκαν ή τα συμφέροντα τα οποία εκ των υστέρων εξυπηρετούσαν, αποτελούσαν για τους χρήστες τους ένα παράθυρο στον κόσμο, έναν κόσμο που ήδη είχε αρκετές διαφυγές κοσμοπολιτισμού.
Μπορούσες θεωρητικά να συνδεθείς με οποιονδήποτε στον κόσμο, να μάθεις τα προβλήματα ενός νιγηριανού, ενός Έλληνα, ενός βολιβιανού, να φλερτάρεις με μια Ιταλή/ο, Γάλλο/γαλλίδα, Κινέζο/Κινέζα.
Και ποιο ήταν το μέσο μέσα από το οποίο μπορούσε να συμβεί αυτό, πέραν του τεχνολογικού;

Φόροι: Σε μία δεκαετία μισό τρισεκατομμύριο!

Του Ν.Μπογιόπουλου

 «Βάλετε φόρους βάλετε εις την πτωχή μας ράχη
ποτίστε με το αίμα μας την άρρωστη πατρίδα (...)
Του κρέατός μας κόβετε καμμιά παχειά λωρίδα
και τρώγετέ την λαίμαργα μαζί με την πατρίδα»

(Γεώργιος Σουρής, 1883)



Αν παρακολουθήσουμε την εξέλιξη των φορολογικών εσόδων του κράτους από το 2004 μέχρι τα προβλεπόμενα από τον προϋπολογισμό για το 2013, τα στοιχεία που προκύπτουν για τη διαχρονική φοροαφαίμαξη είναι συγκλονιστικά.
*
α) Το σύνολο των φορολογικών εσόδων του κράτους την περίοδο 2004 - 2013 πλησιάζει το μισό τρισεκατομμύριο ευρώ και συγκεκριμένα ανέρχονται στα 467,4 δισ. ευρώ!

ΚΑΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΟΙ STANDAR&POOR? ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑΝΤΑΡ POOR ΗΔΗ!

 
Μην φοβάστε από κάτι τέτοιες μικρολεπτομέρειες. Δηλαδή ότι η S&P μας υποβάθμισε σε επιλεκτικά χρεοκοπημένους. Συνηθισμένη τακτική λένε οι σοφοί της οικονομίας. Πριν από κάθε κούρεμα του ασθενή, υπάρχουν κάτι επιπλοκές. Καθώς είναι συνδεδεμένος με το μηχάνημα και τον ανασηκώνουν να του ξυρίσουν λίγο τα γένια να του φτιάξουν το μαλλί να μην είναι σαν αγριάνθρωπος μπορεί να παρουσιάσει κάποιες επιπλοκές με το κούνημα και να τρομάξουν οι συγγενείς, αλλά οι γιατροί λένε πως όλα είναι οκ. Φυσιολογικές αντιδράσεις.

Αντιμαχόμενες Οικονομικές θεωρίες: Ζήτημα διαφορών



Σκέψεις για το βιβλίο τους "Αντιμαχόμενες Οικονομικές Θεωρίες: Νεοκλασική, Κεϋνσιανή και Μαρξιστική"


Των Richard Wolff και Stephen Resnick 

Αναδημοσίευση    http://rednotebook.gr/details.php?id=8012

Από το 2007 η παγκόσμια καπιταλιστική κρίση – η βαθύτερη από τη δεκαετία του 1930 – έχει, και θα συνεχίσει να έχει, ευρύτερα και εντονότερα αποτελέσματα. Μετασχηματίζει την οικονομία, την πολιτική και την κουλτούρα του κόσμου. Οι οικονομικές θεωρίες, ως μέρος αυτής της κουλτούρας, δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτή την πρόκληση και αλλαγή. Οι οικονομικές θεωρίες είναι οι φακοί που χρησιμοποιούμε για να δούμε και να καταλάβουμε το «γιατί» και το «πώς» των οικονομικών. Έτσι, μας παρέχουν τις κατάλληλες πληροφορίες, για παράδειγμα, σχετικά με το τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τις κρίσεις και τα τεράστια κοινωνικά κόστη. Αυτό αποτελεί το μεγάλο διακύβευμα για τις οικονομικές ενέργειες, οι οποίες συντείνουν στο να αλλάξει η ιστορία μας, όπως και η ίδια η ιστορία αλλάζει τις θεωρίες μας, και πάει λέγοντας. Αντίθετα με άλλους οικονομολόγους, πιστεύουμε ότι η οικονομική θεωρία τώρα αλλάζει, για άλλη μια φορά, ως ένα βασικό αποτέλεσμα της τρέχουσας κρίσης.

«Να μην ζήσουμε σαν δούλοι»

  πιτσιρικος
Αυτή η εξαιρετική φωτογραφία του Μάριου Λώλου έκανε χτες τον γύρο των social media. Δεν ξέρω αν είναι από τις χτεσινές διαδηλώσεις – δεν έχει σημασία αυτό- αλλά θα ήθελα να σχολιάσω το σύνθημα στον τοίχο.
Έχω γράψει ξανά πως δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει «Να μη ζήσουμε σαν δούλοι».
Και πώς να ζήσουμε;
Θα το καταλάβαινα, αν έγραφε «Να ζήσουμε ελεύθεροι».
Το σύνθημα «Να μην ζήσουμε σαν δούλοι» το βλέπω στους τοίχους της Αθήνας τα τελευταία τρία χρόνια.