#navbar-iframe { display: none !important; }
Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς.

ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.... Και προσοχή, δεν αντέχουμε το ξύλο....!!!

Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Το Υπουργείο Οικονομικών της Ρωσίας ξεβρακώνει και τον απατεώνα Χριστόφια!!!

=== Ρωσία: Δεν δεχθήκαμε κανένα αίτημα για δάνειο από την Κύπρο

=== Ο επικεφαλής του Υπουργείου Οικονομικών της Ρωσίας, Αντόν Σιλουάνοφ, δήλωσε ότι
δεν έχει λάβει από την Κύπρο επίσημο αίτημα για χορήγηση δανείου.

=== «
Δεν έχω λάβει επίσημο αίτημα από το κράτος αυτό για τη χορήγηση δανειακών πόρων», είπε επι λέξει ο κ. Σιλουάνοφ σε δημοσιογράφους, θυμίζοντας ότι ήδη έχουν χορηγηθεί «3 δισεκατομμύρια δολάρια στην Κύπρο» (τα προηγούμενα έτη).

=== Σύμφωνα με τον κ. Σιλουάνοφ, «
το ζήτημα ενός πρόσθετου δανείου θα εξεταστεί κατά την προβλεπόμενη τάξη, όμως προς το παρόν δεν είδα κάποια αίτηση για τη χορήγηση ενός δεύτερου μέρους δανείου».

=== ΠΗΓΗ: Υπουργείο Οικονομικών της Ρωσίας

http://www.minfin.ru/ru/press/speech/printable.php?id4=16698




ΠΗΓΗ

 

Εργασία ή χάος

Tο  κείμενο δημοσιεύεται στο 10ο τεύχος του περιοδικού «Υπόγειο με Θέα» της Αυτόνομης Ριζοσπαστικής Ενότητας ΑΣΟΕΕ. Αναζητείστε το στο κυλικείο της ΑΣΟΕΕ και σε κινηματικούς χώρους.
 
Ένας από τους χαρακτηρισμούς που μπορούμε να αποδώσουμε στην κοινωνία όπως αυτή έχει εξελιχθεί μέχρι σήμερα, είναι «κοινωνία της μισθωτής εργασίας». Στο πρώτο τέταρτο του 21ου αιώνα, όμως, αυτός ο χαρακτηρισμός τίθεται πια προς αμφισβήτηση, καθώς αυτός ο τύπος κοινωνίας αρχίζει να εκλείπει. Πιο συγκεκριμένα, αυτό που αποτελεί στις μέρες μας είδος προς εξαφάνιση είναι η αφηρημένη εργασία, η εργασία αυτή καθ’ εαυτή: ποσοτικά προσδιορίσιμη, ανεξάρτητη από το πρόσωπο που την εξασκεί και ικανή για αγορά και πώληση στην «αγορά εργασίας». Με μια φράση δηλαδή, η εξαργυρώσιμη εργασία ή η εργασία-εμπόρευμα.
Όλοι μας ερχόμαστε σε επαφή και πραγματώνουμε την εργασία από μία συγκεκριμένη σκοπιά: ως μια κοινωνική σχέση που σε εισάγει στην παραγωγική διαδικασία. Θα πρέπει να συμφωνήσουμε, όμως, στο σημείο αυτό, ότι οι εργασιακές-κοινωνικές αυτές σχέσεις τις περισσότερες φορές θυμίζουν κάτι από σχέσεις εξαρτημάτων της ίδιας υπερ-μηχανής, παρά ανθρώπινες σχέσεις. Ακόμη και στον απόγειο της, στα τέλη του 18ου αιώνα, και παρά τις εξιδανικεύσεις της η κοινωνία της μισθωτής εργασίας δεν κατάφερε να εδραιώσει ποτέ την εργασία ως πηγή ολοκλήρωσης και «κοινωνικής συνοχής» για τους ανθρώπους.

ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ: OI ΟΥΜΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ

Το πρόβλημα του θεωρητικού καταστατικού των ηθικών αξιών μέσα στο μαρξισμό υπήρξε ανέκαθεν το επίμαχο θέμα μιας φιλοσοφικής συζήτησης που τα αίτιά της είναι πολιτικά. Η κλασσική θέση του ζητήματος ήταν αυτή που υποστήριζαν τα ρεύματα της γερμανικής σοσιαλ-δημοκρατίας προ του 1914: από τη μιά πλευρά η ιδεαλιστική ηθικολογία, αφηρημένη, απαρασάλευτη, "υπεράνω των τάξεων", γενεαλογίας νέο-καντιανής (Μπερνστάϊν), από την άλλη, "ο αντι-μοραλισμός" επιστημονικοφανής (Κάουτσκι) με απηχήσεις θετικιστικές. Πρόσφατο παράδειγμα αυτής της τελευταίας θέσης υπάρχει στα κείμενα πολεμικής εναντίον του Τσέ, του Καρόλου Μπέττελχάιμ. Απορρίπτοντας την ουμανιστική και ηθική προβληματική (ιδιαίτερα το θέμα της αλλοτρίωσης) σαν μή μαρξιστική, ο Μπέττελχάϊμ στηρίζεται σε ένα κείμενο του γέρο Ενγκελς, όπου αυτός γράφει στο μαθητή του Λαφάργκ: "Οταν κανείς είναι "επιστήμων", δεν έχει ιδανικά, επεξεργάζεται τα επιστημονικά επιτεύγματα, και όταν είναι κομματικός αγωνίζεται για να τα θέσει σε εφαρμογή.

Όλγα Βενιζέλου

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην τουρκική εφημερίδα Χουριέτ, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη είπε ότι ακολουθεί τα βήματα του Ελευθερίου Βενιζέλου. Δηλαδή, η Όλγα Κεφαλογιάννη θα διπλασιάσει τα εδάφη της Ελλάδας, θα κάνει την Μικρασιατική Εκστρατεία -και θα καταλάβουμε την Σμύρνη-, θα γίνει σε βάρος της απόπειρα δολοφονίας και θα αφήσει μουστάκι και μούσι.



(Μου αρέσει πολύ η Όλγα Κεφαλογιάννη. Την βλέπω στον ύπνο μου να φοράει βρεγμένο φόρεμα που είναι κολλημένο πάνω της, ενώ και τα μαλλιά της είναι υγρά. Θέλω να της πάρω συνέντευξη και να μου πει αυτά που δεν έχει πει σε κανέναν άλλον.)
 
http://pitsirikos.net/

Ληστές τραπέζης

Το πιο ενδιαφέρον στις τραπεζικές διαφημίσεις δεν είναι τα επιτόκια: είναι η καπηλεία της ανθρώπινης τρυφερότητας. Ακούμε για τράπεζες που «σε σκέφτονται», «έχουν χρόνο για σένα», «είναι στο πλευρό σου», «σε ακούνε», «είναι δίπλα σου παντού και πάντα». (Υπάρχει περιστασιακά και η συμμετρικά αντίθετη όψη: διαφήμιση στην οποία κάποιος που πέφτει από το αεροπλάνο, πριν να προσκρούσει στο έδαφος σκέφτεται ότι θα ήθελε να έχει αλλάξει τράπεζα.) Την τράπεζά του ο πελάτης την αγαπά, δεν τη διαλέγει σαν οδοντόβουρτσα. Υπάρχουν διαφημιστικές καμπάνιες τραπεζών που πόνταραν σε αυτή τη ρητορική της καταναλωτικής αγάπης, που είχε λανσάρει πετυχημένα η McDonalds. Αν δεν ήξερε κανείς περί τίνος πρόκειται, θα νόμιζε ότι μιλάμε για συνοικέσιο. Αυτό βέβαια το κάνει όλη η διαφήμιση, όχι μόνο οι τράπεζες. Η διαφορά είναι ότι, αντίθετα με τις διαφημίσεις για οδοντόβουρτσες, στην περίπτωση των τραπεζών στην Αμερική, π.χ., μετά την κρίση των στεγαστικών δανείων, 250.000 άνθρωποι κάθε τρίμηνο έχαναν τα σπίτια τους. Στην Ελλάδα είχαμε διπλασιασμό των κατασχέσεων το 2011, παρά τις ρυθμίσεις. Η δουλειά των τιμημένων λειτουργών του μάρκετινγκ όμως είναι να διαφημίζουν αυτά τα προϊόντα δείχνοντας χαμογελαστά παιδάκια και χαρούμενα σκυλάκια, όχι βέβαια κατασχεμένα σπιτάκια. Διαφήμιση είναι.


Διδάγματα από την ιστορία: Η εμπειρία της ΕΔΑ του 1958

 
Λέανδρος Μπόλαρης
Στις εκλογές της 11 Μάη 1958 η Ενιαία Δημοκρατική Αριστερά (ΕΔΑ) ήρθε δεύτερο κόμμα, έγινε αξιωματική αντιπολίτευση με 24,4% των ψήφων και 78 βουλευτές. Στις μεγάλες πόλεις ήρθε πρώτο κόμμα με μεγάλες -σε κάποιες περιπτώσεις συντριπτικές- πλειοψηφίες στις εργατογειτονιές. Στη Β' Αθηνών πήρε το 46,1%, στη Β' Πειραιά το 60,8%, στην Α' Θεσσαλονίκης 43,4%.
 
Η ΕΔΑ είχε ιδρυθεί το 1951 ως συνασπισμός μικρών νόμιμων αριστερών κομμάτων. Όμως, την πολιτική και οργανωτική ηγεσία την είχε το παράνομο ΚΚΕ. Συνέχισε να την έχει όταν η ΕΔΑ μετατράπηκε σε ενιαίο κόμμα το 1956.

ΟΟΣΑ: Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ 3 ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΩΡΟΔΟΚΗΣΑΝ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΣΕ ΣΚΟΠΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ MAGYAR TELECOM

Κόλαφο για την Ελλάδα αποτελεί έκθεση του ΟΟΣΑ που στην ουσία κατηγορεί τη χώρα μας ότι καλύπτει -παρά τα αιτήματα δικαστικής συνδρομής που έχουν διατυπωθεί- τρεις Ελληνες, εκ των οποίων ένας γνωστός επιχειρηματίας.
Και οι τρεις κατηγορούνται ότι μεσολάβησαν σε συμφωνία της Magyar Telecom (θυγατρικής της Deutsche Telecom) με αξιωματούχους των Σκοπίων προκειμένου να μείνει κλειστή η αγορά των τηλεπικοινωνιών στη γειτονική χώρα να διατηρηθεί το μονοπώλιο.
Οι τρεις Ελληνες κατηγορούνται ότι αφού μεσολάβησαν για την «εξαγορά» στη συνέχεια παρέλαβαν και πλήρωσαν μέσω off shore τους Σκοπιανούς αξιωματούχους με το ποσό των 4,8 εκατομμυρίων ευρώ.
Στην έκθεση που έχει ημερομηνία Ιουνίου 2012, και αποκαλύφθηκε από τη zougla.gr επισημαίνεται ότι η Ελλάδα συστηματικά αρνείται να συνεργαστεί στη διαλεύκανση παρόμοιων υποθέσεων προβάλλοντας προσκόμματα και αστείες δικαιολογίες.

Χαρακτηριστικά είναι τα αποσπάσματα της έκθεσης:

Και η Ευρώπη, κύριε;

Η Ευρωζώνη δεν μπορεί να απαλλαγεί από τη γερμανική «κατάρα» της.Γιάννης Κιμπουρόπουλος*
Η Ευρωζώνη δεν μπορεί να απαλλαγεί από τη γερμανική «κατάρα» της.
Ο τίτλος παραπέμπει στη γνωστή προεκλογική διαφήμιση της Ν.Δ. που, μεταξύ άλλων, αποτέλεσε αντικείμενο πολλών αστείων παραλλαγών. Σε μια από αυτές -αναρτημένη στο YouTube- ο δάσκαλος εξηγεί στα παιδιά ότι «η Ντόρα, ο Βενιζέλος, ο Κουβέλης και ο Τσίπρας είναι πολιτικοί αρχηγοί» και το κοριτσάκι με το βαθύτατα θλιμμένο ύφος του ρωτάει: «Και ο Αντώνης, κύριε; Γιατί;» Αυτή παραλλαγή της διαφήμισης βρήκε μια σατανική εκπλήρωση στην απουσία Σαμαρά από την πρώτη ευρωπαϊκή Σύνοδο της πρωθυπουργικής του καριέρας. Έστω κι αν προέκυψε για ιατρικούς λόγους, ίσως προδίδει αρκετά για την τύχη της επαναδιαπραγμάτευσης του Μνημονίου σε μια διαδικασία που αποκλείεται να είναι σύντομη, εύκολη και προπαντός ουσιαστική. Άλλωστε, οι Ευρωπαίοι εταίροι έχουν να συζητήσουν πολύ σημαντικότερα πράγματα για αρκετούς μήνες μέχρι να καταλήξουν στην περίφημη «συνολική λύση για την ευρωζώνη». Η οποία δεν είναι σαφές ακόμη αν, σε ποιο βαθμό και υπό ποιους όρους θα περιλαμβάνει και την Ελλάδα.

Tι κάνεις; Καλά είμαι. Και λίγο αργότερα ο "καλά είμαι" μπορεί να βάζει τέρμα στη ζωή του....

Τι κάνεις; Καλά μωρέ εδώ τα ίδια. Εσύ; Καλά και γω...προσπαθώ δηλαδή...

Στιχομυθία που σε καθημερινή φαντάζομαι βάση όλοι ανταλλάσσουμε. Μηχανικά χωρίς πολύ σκέψη. Νομίζω πως οι πιο ειλικρινείς ή έστω αυτοί που δεν νιώθουν άβολα με το συναίσθημά τους, στο τι κάνεις, απαντούν : χάλια.


Αυτό το μηχανικό «καλά είμαι» είναι ύπουλο ξέρεις, πολλοί από αυτούς που παίρνουν απόφαση να βουτήξουν απο τα μπαλκόνια, βάζω στοίχημα ότι την προηγούμενη μέρα σε ανάλογη ερώτηση είχαν απαντήσει «καλά είμαι».




Nέοι καιροί , μεσαιωνικά ήθη

Η άρρωστη εποχή στην οποία ζούμε , η λεγόμενη “νέα  εποχή” με το πρόσχημα της υπαρκτής οικονομικής κρίσης έχει ξυπνήσει από τη λήθη της ιστορίας και δη της μεσαιωνικής και της πρώιμης εποχής της βιομηχανικής επανάστασης ήθη και πρακτικές που προέρχονται κατευθείαν από τα μαύρα κατάστιχα αυτών των εποχών.
Συχνά ακούμε π.χ. ιστορίες ρουσφετιών σε ότι έχει να κάνει με τον δημόσιο τομέα ( ζήτημα που αποτελεί “άλλοθι” και στοιχείο κατηγορίας για τους υπερνέοφιλελεύθερους ) ή ακόμα ακόμα ιστορίες κάποιων που πλήρωσαν ώστε να αποκτήσουν μια θέση εργασίας στο δημόσιο , στις “προσοδοφόρες” μάλιστα υπηρεσίες ( εφορίες, πολεοδομίες κλπ). Αυτή η λογική και η πολιτική πρακτική που την επέβαλλε σε μεγάλο βάθμο είναι ένας σημαντικός παράγοντας της κρίσης την οποία βιώνουμε.

Sexy gay and proud Ελληνική Αστυνομία

Τώρα μάλιστα τώρα εξηγούνται όλα. Οι Ελληνόψυχοι και οι Χρυσαυγουλοι ξέρουμε ότι είναι γκεϊ. Δεν είναι άλλωστε κάτι κακό. Εμείς σε αυτό το blog δεν κάνουμε τέτοιες διακρίσεις στην εργατική τάξη. Αλλά η τόση συμπάθεια και οι τόσες αγαπούλες με τα μπατσάκια με είχαν ποβληματίσει πρέπει να πω. Βέβαια το πάζλ συμπληρώθηκε, η καυτή γκεϊ πλευρα της ΕΛ.ΑΣ αποκαλύφθηκε.


tro-mpa-xtiko


Αδέσποτος

Τρόϊκα Ι και τρόϊκα ΙΙ

Από δω και στο εξής είμαστε υποχρεωμένοι να
"ξεχωρίζουμε" τις τρόϊκες που μας διαφεντεύουν,
αν και ταυτίζονται...πλήρως!!