#navbar-iframe { display: none !important; }
Αγαπητοί αναγνώστες. Το blog δημοσιεύει άρθρα από διάφορες πήγες. Δεν φέρει καμιά ευθύνη για όσους τα υπογράφουν. Πιστεύουμε πως με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον διάλογο που πρέπει να υπάρξει στους κόλπους της αριστεράς.

ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΥΣΙΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ.... Και προσοχή, δεν αντέχουμε το ξύλο....!!!

Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Αποκαλύφτηκαν οι κομματικοί και οι φιλάργυροι bloggers

Οπως πολύ ορθά παρατήρησε φίλος αναγνώστης, αυτές οι εκλογές, εκτός των άλλων, έκαναν και ένα άλλο μεγάλο καλό για τους ανθρώπους του διαδικτύου. Ανάγκασαν πολλούς bloggers που παρίσταναν μέχρι τώρα, τους πολιτικά αντικειμενικούς και τους οικονομικά αφιλοκερδείς, να ρίξουν τη μάσκα που τους κάλυπτε και να αποκαλύψουν τον πραγματικό εαυτό τους και τον πραγματικό ρόλο που παίζουν μέσα στο χώρο του διαδικτύου, παρασύροντας άδολους αναγνώστες που πιστεύουν ότι βρίσκουν αντικειμενική πληροφόρηση.

Καζάκης – “Can i play with madness?”



Δυστυχώς η αμετροέπεια για μερικούς δεν έχει όρια. Όλα θυσία στις εκλογικές (ή άλλες) σκοπιμότητες.
Κάποιος να τον μαζέψει παιδιά !!!     Πράγματι έλεος !!!

Ξανα μαζι... ο αναρχογατουλης!

Αυτόκλητοι πολιτοφύλακες: Φασισμός ενδεδυμένος χακί


Ρεπορτάζ της Ντίνας Καράτζιου
Από τη στελέχωση ταγμάτων εθνοφυλακής σε μη παραμεθόριες περιοχές μέχρι την δημιουργία αυτόκλητων πολιτοφυλακών, η στρατιωτικοποίηση της ελληνικής κοινωνίας αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά. Η ακυβέρνητη Πολιτεία μοιάζει να κλείνει το μάτι στο παρακράτος, όμως η μπότα που διάλεξε βγήκε μεγάλο νούμερο.
Σε απόχρωση… αντιμνημονιακή!
Λέγεται ότι στην Κίνα, όταν πραγματικά μισούν κάποιον, η κατάρα που του επιρρίπτουν είναι: «Είθε να ζήσεις σε ενδιαφέροντες καιρούς»! «Καταραμένοι» κι εμείς στην Ελλάδα, την ψηφίδα μιας παγκόσμιας κρίσης, παρακολουθούμε εδώ και πολύ καιρό πώς το πολιτικό-οικονομικό σύστημα επενδύει στον φόβο των πολιτών για να παγώσει τις αντιδράσεις τους, παρουσιάζοντας τη διάλυση του κοινωνικού ιστού ως τη μόνη επιλογή σωτηρίας της χώρας… Όπου όμως η προπαγάνδα του φόβου δεν λειτουργεί και η αντίδραση της κοινωνίας γίνεται «επικίνδυνη», επιστρατεύονται, -κατά κυριολεξία το ρήμα-, άλλοι τρόποι: Ομάδες πολιτοφυλάκων, που με ακραία εθνικιστικό λόγο, δηλώνουν πρόθυμοι να αναλάβουν δράση στο πλευρό των σωμάτων ασφαλείας και των ενόπλων δυνάμεων. Σε κάθε περίπτωση η καταστολή των αντιδράσεων, από εκείνο το κομμάτι της κοινωνίας που αντιτίθεται στη συρρίκνωση των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, φαίνεται ότι δεν θα αποτελεί εφεξής «έργο» μόνο της αστυνομίας…

Υπενθυμίσεις προ κάλπης

"Οι άνθρωποι μπορεί να αντιστέκονται στην τμηματική
εφαρμογή ενός προγράμματος (π.χ. περικοπή ενός 
προγράμματος υγείας).
Αν, όμως, υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΕΣ
αλλαγές σε κάθε κατεύθυνση (εισοδήματα, υγεία,
ασφ.σύστημα, παιδεία, απασχόληση κλπ) τότε
δημιουργείται αίσθημα ματαιότητας και ο πληθυσμός
περιέρχεται σε κατάσταση  Α δ ρ ά ν ε ι α ς ".
Από το "Δόγμα του Σοκ" της Ναόμι Κλάϊν. 
Κυριακή κοντός ψαλμός!!

Οι απορίες του ''προφανούς'' χαρακτήρα του ορισμού του κράτους και του δίκαιου στο διεθνές δίκαιο

σημείωση σχετικά με τον επαναπροσδιορισμό των παραδοσιακών κριτηρίων ορισμού του κράτους και του δικαίου


Πηγή : Θέσεις, Τεύχος 52, περίοδος: Ιούλιος - Σεπτέμβριος 1995

του Δημήτρη Χριστόπουλου

 Μια επιστημολογική παρατήρηση

Το προσδιοριστικό πρόβλημα κάθε κοινωνικής επιστήμης είναι η κατασκευή του πραγματικού γνωστικού αντικειμένου της παρατήρησης και επεξεργασίας από αυτή την ίδια. Ας το εξετάσουμε. Οταν κάποιος θετικός επιστήμονας πειραματίζεται τις πιθανότητες εφαρμογής ενός νόμου πάνω σε μία δεδομένη φυσική κατάσταση, ουσιαστικά υπάγει το αντικείμενό του στη δική του εμπειρία - η οποία ενσωματώνει επιστημονικές εμπειρίες του παρελθόντος - προκειμένου να διαπιστώσει εάν η θεμελίωση του είναι συμβατή με την πραγματικότητα, όπως τούτη έχει ανεξάρτητα από την θέληση του επιστήμονα. Με αυτήν την έννοια μπορούμε σχηματικά και μάλλον λίγο απλοικά να πούμε ότι οι λεγόμενες θετικές επιστήμες  ανακαλύπτουν την πραγματικότητα από μία θέση ασφαλώς πιό αποστασιοποιημένη και εμπειρικά εντοπίσιμη έξω απο τις εσωτερικές αιτιότητες του αντικειμένου τους.

Εκλογική απεργία

Κείμενο του Αυτοδιαχειριζόμενου Κοινωνικού Χώρου Ουλαλούμ (Χαλκίδα).

ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Εκλογές: Το παζάρι της ματαιοδοξίας και των συνειδήσεων
Π. Κροπότκιν

Ψήφος σημαίνει συνενοχή, σημαίνει ''πάρε το μαχαίρι πασά μου να με σφάξεις''
Το εκλογικό καρναβάλι στήθηκε. Τα λόγια, οι υποσχέσεις, οι δήθεν προτάσεις, οι θεατρινισμοί, οι πλειοδοσίες, ίδια όπως και πριν από τη λεγόμενη κρίση. Η κατάσταση που βιώνουμε είναι τραγική γιατί απέναντι στη λεηλασία της ζωής μας οι λύσεις που διαφημίζονται αποτελούν μέρος του προβλήματος. Τα διάφορα ψευτοδιλήμματα που μας επιβάλλουν – μνημονιακοί/αντιμνημονιακοί, ευρώ/δραχμή, έθνος/ξένοι– ουσιαστικά δεν αμφισβητούν τη δομή του πολιτικού και καπιταλιστικού συστήματος το οποίο ευθύνεται για τη σημερινή κατάσταση. Όλοι τους αυτοπαρουσιάζονται σα σωτήρες με έτοιμη τη λύση, κανείς τους όμως δεν τολμάει να αποκαλύψει την απάτη: τον αποκλεισμό των πολιτών από τις αποφάσεις. Το πολιτειακό καθεστώς ενώ αποδείχτηκε σάπιο και αναξιόπιστο δεν αμφισβητείται από τους κομματικούς μηχανισμούς γιατί στην ουσία τροφοδοτούνται από αυτό, από αυτό ζουν. 
 

Πουτάνες είναι...

"Δε βαριέσαι. Πουτάνες είναι"...
κάτι μεταξύ υπάνθρωπου, εργαλείου και δίευρου.
Κάπως έτσι σκέφτηκε ο εισαγγελέας που διέταξε
τη δημοσιοποίηση - χάρη του δημοσίου συμφέροντος-
των στοιχείων των άρρωστων ιερόδουλων.

Έκανε η μύγα κώλο κι έχεσε τον κόσμο όλο!

 
Κρίμας αλλά το ακούσαμε και αυτό. Ο μεγάλος «Επαναστάτης» Δ. Καζάκης κατηγορεί τον Μανώλη Γλέζο ότι προσκυνάει το 4ο Ράιχ!!! Ντροπή. Ξαφνικά ο «μεγάλος ηγέτης» κατηγορεί με αισχρό τρόπο έναν αγωνιστή που όχι μόνο κατέβασε τη χιτλερική σημαία από την Ακρόπολη όταν ήταν ακόμα αμούστακο παιδί αλλά μέχρι και σήμερα 95 χρονών τρώει τόνους χημικά στο Σύνταγμα, αγωνίζεται να διώξουμε την Τρόικα και τους δοσίλογους που μας κυβερνάνε και στέκεται στην πρώτη γραμμή. Απλά ακούστε τον Καζάκη και κάντε εμετό. Δεν το περίμενα να φτάσει σ’ αυτή την κατάντια λέγοντας συν της άλλης ψέματα, απλά για να πάρει μερικά ψηφαλάκια μαζί με τον εκλεκτό των παραεκκλησιαστικών οργανώσεων και ακροδεξιό, Παπαθεμελή.
Βήχος Παναγιώτης 
 

Το όνομά μου είναι θάνατος, οι φίλοι με φωνάζουνε πουτάνα…

του Παντελή Προμπονά
 Αλλά το ασάλευτο ταξίδι των πορνών,
ποιός από σας, τυφλοί, ποτέ το βλέπει;
Ο μεσονύχτιος ήλιος πάντοτε το σκέπει
και τ’ άστρο κάποιων άγνωστών σας ουρανών.
[ν. καββαδίας]

Η ιστορία κύκλους δεν κάνει, δεν θα μπορούσε άλλωστε καθώς έτσι θα έλλειπαν τα στοιχεία της μνήμης και της εμπειρίας. Έπρεπε όμως να διδάσκει. Καταγραφή, αποκάλυψη, υγειονομικός έλεγχος. Τόσες κανονικοποιητικές λέξεις για τόσο απεχθείς κοινωνικές συμπεριφορές. Ο σύγχρονος κοινωνικός κανιβαλισμός και ο σύγχρονος πολιτικός ολοκληρωτισμός δεν έχουν ανάγκη στρατόπεδα συγκέντρωσης, προγραφές και περιβραχιόνια με αστέρι. Αρκεί η τηλεοπτική εικόνα και η διασπορά μιας φωτογραφίας από τα social media, μέχρι η Αστυνομία να βάλει plugin των social media στο site της και τότε οι σύγχρονοι καταδότες δεν θα χρειάζονται κουκούλες, χρηματισμό και εξουσία αλλά ένα profile στο facebook όπου ανάμεσα στο τελευταίο shared σκυλάδικο από το youtube και την πιο πρόσφατη θεωρία συνομωσίας θα στιγματίζουν το σύγχρονο κοινωνικό περιθώριο, το «α-ποκείμενο» της εποχής μας.

Εκλογές: Σύνδρομο της Στοκχόλμης

Εγώ...Συνεργάτης τους...ΔΕΝ γίνομαι

Θα ψηφίσω και με Θυμό και με Αγανάχτηση.
Με τρόμο για τους πατριώτες/τρομοκράτες.
Με αηδία για τους μονόδρομους
.

Θα ψηφίσω ήρεμα και νηφάλια.
Με Πάθος και Σιγουριά.
Θα Τιμωρήσω...
ΔΕΝ θα συγχωρήσω
.  
ΔΕΝ θα συμψηφίσω.
Επιτέλους!!
ΔΕΝ θα τους πω κι ευχαριστώ!!

Ζητάνε τη ψήφο σου...